نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2887
-
الف
+

تحفه «سلمان خان» برای طرفدارانش به مناسبت سالگیرش

«سلمان خان» فلم سینمایی «دابانگ 3» را به عنوان تحفه در روز تولدش به طرفدارانش تقدیم می کند.

«سلمان خان» فلم سینمایی «دابانگ 3» را به عنوان تحفه در روز تولدش به طرفدارانش تقدیم می کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سلمان خان» قصد دارد فلم سینمایی «دابانگ 3» را به عنوان تحفه در روز تولدش به طرفدارانش به نمایش برساند.

به زودی فلمبرداری فلم «دابانگ 3» را اغاز می کند که پیش تر اعلام شده بیشتر از 100 روز زمان میبرد.

«سلمان خان» اعلام کرده است که فلمبرداری «دابانگ 3» را پیش از شروع فلم برداری کار جدیدش با «سانجی لیلا بهانسالی» به پایان می رساند.

این ستاره بالیوودی تصمیم دارد فلم سینمایی «دابانگ3» را در روز 27 دسامبر که مصادف با روز تولدش است به نمایش برساند و به گفته خودش این یک هدیه تولد و سال نو برای طرفدارانش خواهد بود .

قسمت اول فلم «دابانگ» در سال 2010 میلادی به روی پرده سینماهای هند رفت. این فلم را آبیناو کاشیاپ بر اساس فلم‌نامه‌ای از دیلیپ شوکلا کرگاردانی کرد.

سلمان خان در قصه این مجموعه فلم کرکتر یک افسر پولیس شجاع را بازی می‌کند که به جنگ با باندها و گروه‌های خلاف‌کار و ضد قانون می‌رود.

اربازخان، سوناکشی سینها و وینود کانا هم در قسمت اول و دوم «دابانگ» به عنوان برادر، همسر و پدر سلمان خان بازی کرده‌اند. آن‌ها با سومین قسمت فلم هم همکاری دارند.

ظاهرا دوا از «سلمان خان» خواسته بود همزمان با کار فلمبرداری فلم سینمایی «بهارات» در دابانگ 3 هم بازی کند. اما سلمان اعلام کرده که حاضر نیست همزمان به بازی در 2 فلم سینمایی بپردازد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر